4.9
112 Reviews
Guests give us a 4.9/5 out 112 Reviews.
Reviews
Skiing experiences in Norway and Sweden
On this page, you can read about the experiences of our guests during their holidays in Scandinavia. They share their experiences with the ski resorts and the service we provided.
We are very grateful that our guests have taken the time to share their experiences and are quite proud of the positive feedback we’ve received!
Their feedback gives an honest picture of what you can expect. Let yourself be inspired by their experiences and discover why so many guests choose Scandinavia year after year...
Claire stewart
Excellent service and availability to address any issues and Marc very responsive to any queries. Would highly recommend booking via SD.
Jan van Egmond
Fijne contacten met Marc, goed benaderbaar en snelle reactie op vragen. Heerlijke verzorgde vakantie gehad
frederique thomas
De boottocht was weer heel ontspannen en gezellig. Lekker gegeten, gedronken en van alle vertier genoten op de boot.
Medewerkers op de boot zijn altijd zo behulpzaam en vriendelijk.
Hemsedal is een mooi skigebied met veel variatie voor jong en oud, beginner of gevorderde. Leuk funpark voor de tieners!
Mooie groene pistes maar ook rood en zwart.
We zaten in een Fjellnest appartement met 8 personen, heerlijk ruim en luxe. Aan alles was gedacht. We waren met 4 volwassenen en 4 tieners.
Ondanks dat er weinig sneeuw lag en het weer een aantal dagen echt minder was met regen en veel wind, hebben we ons goed geamuseerd. Paardrijden, langlaufen op de berg bij Gravset en klimmen in de hal van SkiStar.
Bij SkiStar ook alleen maar behulpzame en vriendelijke mensen aan het werk. Bij de verhuur, receptie, bij de liften als in de restaurants.
Susanne Kluin
Seit vielen Jahren buchen wir als Familie immer unseren Winterurlaub in Norwegen.
Die Empfehlungen von Marc von Scandinavian Dreams waren immer hervorragend und während der Reise stand er für auftretende Fragen jederzeit (wirklich zu jeder Zeit, sogar am Wochenende oder über die Weihnachtsfeiertage!) sofort telefonisch zur Verfügung und konnte uns immer weiterhelfen.
Absolut perfekter Service!!! Danke :))
Veronique Peerboom
Fijn contact gehad met Marc over onze vakantie, nadat onze optie bij een andere aanbieder onverwacht geannuleerd werd. Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden en uitstapjes. Alle tickets waren ruim op tijd binnen en vlak voor de vertrekdatum kregen we nog een vriendelijk mailtje om ons een fijne reis toe te wensen. We hebben, als niet-skieers, een fantastische week gehad.
Torsten Peter
Wir haben das 3. Mal mit Scandinavian Dreams unseren Winterurlaub verbracht. Wir können Scandinavian Dreams wärmstens weiterempfehlen.
Dieses Jahr waren wir 6 Tage in Geilo - ein perfekter Ort zum Skilaufen, sowohl Klassisch als auch Skating.
ina van zanten
Het was een heerlijke vakantie op een mooie lokatie dicht bij de pistes. De accommodatie was uitstekend, lekker ruim, van alle gemakken voorzien en alles op loopafstand. We hebben heerlijk kunnen skiën. Ook de husky tocht en een avondwandeling op sneeuwschoenen was erg leuk om te doen ondanks de koude temperaturen (-27 graden).
Kortom: een onvergetelijke vakantie met de hele familie.
Bart Molenaar
Schitterend ski gebied
Bedra
Perfekter Service. Nette Ansprechpartner. Tolle Häuser in der Vermietung. Organisieren auch die Skipässe undAusrüstung(wenn frühzeitig gebucht mit tollem Rabatt).
Nils Konstantinidou
Laura
Nog aan het bijkomen van de meest fantastische vakantie! Voor ons was het de eerste keer naar Noorwegen. Wat een mooi land! Marc heeft ons heel goed geadviseerd door echt te luisteren naar onze wensen en verwachtingen. Hierdoor was het voor iedereen van ons gezin (5 volwassenen) een perfecte vakantie. Mijn zusje en haar gezin met kleine kids zaten 3 minuten lopen van ons vandaan. Ski in/out, huskytour, magic snow walk, après ski……..allemaal highlights. Accommodatie (Trysil Alpine Lodge) was ruim, schoon, modern en skiverhuur was heel goed geregeld. Hier gaan we zeker terugkomen.
Robert Groot
Prachtige skivakantie gehad met mijn kinderen. Hotel was groot maar fijn. En heerlijk eten! Skigebied geweldig. Echt wintersport! Dank Scandinavian Dreams!
Janetyjanet
Really helpful and responsive service. Our agent helped us book an absolutely marvellous holiday and made sure that we had everything we needed in advance so we could relax once we got there.
Nicoline van den Broek
Altijd vlotte en persoonlijke reacties!
Genoten van dit prachtige land
Dank voor t ontzorgen en helpen zoeken naar mooie plekjes!
Marcel Zandée
Vivien
2025 waren wir zum allerersten Mal im Winterurlaub gewesen - in Lindvallen in Schweden. Es war so traumhaft schön gewesen, dass wir gleich nach unserer Heimkehr wieder gebucht hatten. In diesem Jahr waren wir im Nachbarort Hundfjället in Schweden. Hundfjället ist ein toller Skiort, der uns sehr gut gefallen hat. Unsere Ferienwohnung lag fast direkt an der Skipiste. Vom Wohnzimmer aus hatten wir einen wunderschönen Blick auf die Berge. Unser Weg zu den Pisten war somit auch nicht weit. Alles war super für uns erreichbar. Es gab viele verschiedene Lifte und Pisten für unterschiedliche Niveaus. Da wir noch fast Skianfänger sind, hatten wir überwiegend die grünen Pisten genutzt. Davon gab es für uns etliche zur Auswahl. Es gab sogar mehrere grüne Pisten von der Bergspitze bis hinunter ins Tal. Die Winterlandschaft dort oben war wunderschön - überall eingeschneite Bäume und eine spektakuläre Aussicht. Das Highlight für unsere Kinder war der "Trollskogen". Ebenfalls eine grüne Piste, mitten durch den weißen Wald. Überall waren niedliche Holzfiguren versteckt. Das Wetter war in diesem Jahr eine kleine Herausforderung. Während wir im letzten Jahr Temperaturen um -2 Grad hatten, konnten wir in diesem Jahr einen richtigen Winter in Skandinavien erleben. Wir hatten zwischen -10 Grad und -17 Grad, oben auf dem Berg sogar -20 Grad. Wir konnten uns zwischendurch aber immer wieder an den Feuerstellen, im "Trollstugan" oder in einem der vielen örtlichen Restaurants aufwärmen. Abends haben wir meistens in unserer Ferienwohnung gegessen. Es gibt einen kleinen Supermarkt im Ort, in dem es eigentlich fast alles zu kaufen gibt. Wir waren auf jeden Fall erneut sehr, sehr begeistert von unserem Winterurlaub und werden auch in 2027 wieder fahren! Wir haben schon wieder gebucht - natürlich wieder mit "Scandinavian Dreams". :-)
Hannah - Science Animation Studio
Great communication prior to our trip making everything work seamlessly.
Elise Onvlee
Hele fijne organisatie die snel reageert en alles tip top regelt. Heel tevreden hierover. We gaan vast vaker hier boeken.
Frans
Vakantie was werkelijk fantastisch, veel sneeuw, heerlijk koud (-12 tot -30). Echt winterwonderland. Vooraf erg goed contact gehad met Scandinavian Dreams, ook telefonisch om onze wensen duidelijk te maken. Daar is ruim tijd voor genomen en goed naar geluisterd. Ook heel snelle reactie op alle vragen. Top service. Wij hebben voor 2025 weer geboekt, zin in :-).
Familie Agterberg
Superfijn appartement. Ruim, lekkere bedden en mooi uitzicht op de pistes. Alleen jammer dat het balkon niet toegankelijk is.
Edward Walter
Voor de tweede keer in de voorjaarsvakantie naar Noorwegen geweest. Dit keer Hemsedal. Appartement en boottocht geregeld via Scandinavian Dreams. Was allemaal weer goed geregeld en goedkoper dan via andere aanbieders.
R J
We hebben een supermooie vakantie gehad in Noorwegen. Accomodatie, skihuur, skiles en Husky safari werd geheel verzorgd door Scandinavian dreams, inclusief de benodigde tips en advies. Grotendeels ontzorgt en zeker een aanrader om via hen te boeken.
Marina Zdravkovski
Rene Lohman
Via Scandinavian Dreams (Marc) onze reis naar Kvitfjell, Noorwegen geboekt. Wij verbleven in de appartementen van Yttersvingen. Daar hadden wij 3 appartementen met 1, 2 en 3 slaapkamers. Alle 3 de appartementen waren van alle gemakken voorzien, prachtig ingericht en midden op de pistes met uitzicht op de skiliften. Er was vloerverwarming in de badkamer, een mooie geluidsinstallatie (box, soundbar etc) en een goed uitgeruste keuken. Echt een top vakantie gehad! Dit kwam met name door de goede en vriendelijke hulp van Marc. Zowel voor, tijdens en na de vakantie stond hij voor ons klaar. Heel erg bedankt en hopelijk tot een volgende keer!